علیعلی، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

علی شیرین عسل

از پوشک گرفتن شیرین عسل

1391/3/8 21:43
460 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم

امروز دو روزه که میخوام از پوشک بگیرمت خیلی سخته هرکاری میکنم

یاد بگیری بری دستشویی جیش کنی بی فایدست دیگه کلافه شدم

چند جا رو هم جیش کردی هر چقدر بهت وعده میدم که پاستیل

میخرم یا شهربازی میبرمت انگار نه انگار امروز رفتم

دکتر چند روزه قلبم اذیتم میکرد دکتر گفت از معدته ازش پرسیدم

از پوشک بگیرمت گفت 5 یا6 ماه دیگه اروم اروم از پوشک بگیرش الان

هم بچه اذیت میشه هم خودت گفت مگه میخوای بری خواستگاری

که عجله داری منم دیگه بیخیال شدم به امید روزی که تو رو از پوشک

بگیرمت دوست دارم خوشگلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خاله الهام
9 خرداد 91 18:48
سلام .خوبین.شازده پسر خوبه؟؟؟؟اذیتش نکنین.فقط نا امید نشو به کارت ادامه بده تا از سرش بیفته.هر چی زودتر بهتر.چون راحت میشی.علی رو ببوس سلام برسون بای
خاله الهام
9 خرداد 91 19:41
سلام.تاریخش شد 22 خرداد یعنی 13 روز دیگه.راستی تعطیلیا تهران نمیاین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟