علیعلی، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

علی شیرین عسل

عسلم به مهد میره........

1392/6/23 20:21
819 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلم سلام عشق مامان با چند وقت تاخیر اومدم پسرم خیلی دوست دارم عزیزم ماشالله اونقدر

شیرین زبون شدی که هر وقت صحبت میکنی دوست دارم قورتت بدم  عشق من به شکمش میگه شمک 

به دکمه میگه دومگ قربونت برم با اون حرف زدنت...........چند وقتیه که مهد ثبت نام کردم . عکس 4*3 هم 

ازت گرفتیم خیلی ناز شدی . آزمایش هم بردیمت که خدا رو شکر سالم بودی..... هفته پیش هم رفتیم 

لباس فرم مهدت رو گرفتیم وقتی پوشیدی کلی ذوق کردم .این چند روز هم باید بریم برات کیف و لوازم تحریر 

بگیریم ........ دوست دارم عسل مامان

اینم عکس گلم        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

علامه کوچولو
25 شهریور 92 19:34
با نام رضا به سینه ها گل بزنید وز اشک به بارگاه او پل بزنید فرمود که هر زمان گرفتار شدید بر دامان ما دست توسل بزنید ********************* سلام عیدتون مبارک:التماس دعا