علیعلی، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

علی شیرین عسل

روزانه شیرین عسل

1391/7/25 9:09
249 بازدید
اشتراک گذاری

Sunسلام گلم از دیروز برات بگم که قرار بود دایی حسن اینا بیان خونمون وبرن ضریح امام حسین رو ببینن دیروز صبح رفتم آموزشگاه و اومدم خونه ظهر که شد به آقاجون گفتم بیاد دنبالت چون خیلی کار داشتم واگه تو خونه بودی نمیذاشتی کارم رو بکنم تو هم رفتی خونه آقاجونت منم کار رو شروع کردم شب که شد دایی حسن و خانوادش اومدن تا اومدن دنبال تو میگشتن دیدن نیستی تعجب کردن بابا که میخواست بیاد خونه بهش گفتم بیاد دنبالت اومدی خونه دایی حسن رو دیدی کلی ذوق کردی امروز هم با اونا رفتیم دوباره ضریح امام حسین رو دیدیم آدم هرچی میبینه سیر نمیشه از اونجا هم رفتیم حرم و اومدیم خونه ناهار رو خوردیم غروب من میخواستم برم آموزشگاه اونا هم میخواستن برن تهران تو خواب بودی  وگرنه کلی گریه میکردی ساعت 9:30 بود که دایی حسن زنگ زد و باهات صحبت کرد قربونت برم که همه دوست دارن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)