علیعلی، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

علی شیرین عسل

قدر دانی از بابای علی

1391/2/18 14:55
480 بازدید
اشتراک گذاری
                                          
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
متشکرم برای همه وقت هایی که مرا به خنده وا داشتی
 
متشکرم برای همه وقت هایی که به حرف هایم گوش دادی
 
متشکرم برای همه وقت هایی که به من جرات وشهامت دادی
 
متشکرم برای همه وقت هایی که مرا در اغوش گرفتی
 
متشکرم برای همه وقت هایی که با من شریک شدی
 
متشکرم برای همه وقت هایی که با من به گردش امدی
 
متشکرم برای همه وقت هایی که خواستی در کنارم باشی
 
متشکرم برای همه وقت هایی که به من اعتماد کردی
 
متشکرم برای همه وقت هایی که مرا تحسین کردی
 
متشکرم برای همه وقت هایی که باعث راحتی و اسایش من بودی
 
متشکرم برای همه وقت هایی که گفتی دوستت دارم
 
متشکرم برای همه وقت هایی که در فکر من بودی
 
متشکرم برای همه وقت هایی که برایم شادی اوردی
 
برای همه وقت هایی که به تو احتیاج داشتم وتو با من بودی
 
برای همه وقت هایی که دلتنگم بودی
 
برای همه وقت هایی که به من دلداری دادی
 
به خاطر همه این ها هیچ وقت فراموش نکن که لبخند من به تو یعنی=
 
عاشقانه دوستت میدارم همیشه پشتیبانت هستم  همیشه برای
 
گوش دادن به حرف هایت امادگی دارم
 
در دنیا تو از هرکسی برایم مهمتر هستی
 
همیشه دوستت دارم چه به زبان بیاورم وچه نیاورم
 
 
 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری چهارم www.pichak.net كليك كنيد
 
 
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)