علیعلی، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

علی شیرین عسل

عاشقانه

1391/2/17 1:03
229 بازدید
اشتراک گذاری
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

تقديم به همسرم وتبريك  که چند روز دیگه تولدشه

همسرم،هستي هميشه مونس شبهاي تارم
گرنباشي روزوشب ازدوريت من بيقرارم!
اي پناهم بي توباشم من غريب وبي پناهم
من بهارانم هميشه چونكه هستي دركنارم

اي اميد زندگي اي معبد عشق وصفايم
ناخدايم گرچه ميدانم كه بي مهرو وفايم
اي سفيدي بخش شبهاي نگون بخت سياهم
اين توهستي نغمه خان مهربان بچه هايم

هرزمان هستي صفاومهرميباردبه خانه
گرم ميباشدهميشه سردي اين آشيانه
محوميگردد تمام غصه وُ اشك شبانه
چون توهستي بهترازآواوُهرشعروترانه

اي نگينِ پُر بهاء انگشتراين دستهايم
همسرم اي رازدارومونس اين قصه هايم
شادهستم باتومن درزندگي همرازهستم
اي شريك دردها وُشكوها وُغصه هايم

تك درخت خشك من بي تونزدهرگزجوانه
چونكه هستي زندگي كردي برايم شادمانه
سوم خردادماه روزت رسيد بااين نشانه
دوست ميدارم ببوسم دست هايت عاشقانه

سربه دامانت گذارم من دگربا اين بهانه
بي خبرگرديم ازغمها وُاين رنج زمانه
گرنباشي زندگي ديگر براي من خزانه
ميوه ي كالم كه رنگم برهمه مردم عيانه

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)