علیعلی، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

علی شیرین عسل

روزانه گل پسرم

1391/12/22 20:03
227 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر مامان چند وقته نتونستم بیام به وبلاگت سر بزنم چند روزه دارم خونه تکونی میکنم این

 هفته هم امتحان دارم 3تا امتحان تو یک روز واقعا سخته ازین طرف خونه تکونی از طرف دیگه هم

 امتحان کلی دلشوره دارم خیلی خستم کلی کار با بابایی انجام دادیم بابا هم خیلی خسته شده

 دستش درد نکنه که به من کمک کرد الان یه خورده کارام تموم شده بقیش رو گذاشتم بعد از امتحان

 تو هم که کلی از شلوغی خونه خوشت میومد بازاری بود برای خودش  این چند روز هم میبردمت

 خونه آقاجون تا مامان رو اذیت نکنی وقتی وقتی از خونه اقاجون اومدی هر چیزی که جدید میدیدی

 میگفتی مامان قشنگه مبارکه وقتی میدیدی دارم خونه رو تمیز میکنم میگفتی چرا خونه رو تمیز

 کندی =کردی

قربون اون شیرین زبونیهات برم خوشگلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان امیر محمد (وروجکــــ مامانیــ)
28 اسفند 91 23:52
دلت ابی تر از دریا عزیزم به کامت گردش دنیا عزیزم الهی دائما چون گل بخندی بهارانت خوش و زیبا عزیزم عید نوروز پیشاپیش مبــــــــــارک مامان جونی مواظبــــــــــ دوست گل پسرم باشیا
مامان کیارش
7 فروردین 92 16:40
سلام . بی اجازه دفتر ۳۶۵ برگ جدیدتون رو دادم به خدا تا بهترین تقدیر رو براتون نقاشی کنه نوروز ۹۲ مبارک